Tuesday, August 18, 2009

Ganduri recente


cativa dintre inchipuiti la galati in turneu (de la stanga la dreapta): patricia Katona, george-albert costea, vlad udrescu, amelia ursu, gabriel costin, roxana garleanu, Doamna Mirela Gorea, Dl. Valeriu Grama impresarul nostru

Ma gandeam din prima sa postez pe celalat blog si sa nu pun aici nimic personal, dar "bolnavul inchipuit" e ceva foarte personal din fericire. din pacate nu l-am mai jucat cam de aproape un an. Am primit o invitatie sa il jucam undeva la Casa Universitarilor pe langa arcub. si sa il reluam din toamna.sunt si sceptici care cred ca spectacolul a murit si ca ne va fii foarte greu sa ne reunim. programe diferite. unii s-au insurat (tibi si horia) au si copii, teatre diferite alte prioritati...
Oricum, el va ramane cu mine foarte proaspat si foarte putrernic ,pentru ca a a fost o perioada si o experienta care m-a marcat. De la senzatia de claustrare pe care o aveam asteptand sa inceapa spectacolul sub catifeaua prin care abia se zarea lumina reflectoarelor, la explozia euforica din timpul juramantului de doctor, la marturisirea Dragostei pentru mine ale Angelicilor (iola si alice de care mi-e cumplit de dor). O tona de sentimente intr-o ora si jumatate traite de-a valma deodata si pe rand, cu o foame nebuna de joc si cu o bucurie nespusa . Noi pe scena si Doamna Gorea in sala- nelipsita de la fiecare spectacol pe locul ei din stanga.
Argan a fost(este)cel mai iubit rol al meu as zice. nu ca am avut eu tone de roluri dar din ce am facut dupa, parca nici unul nu s-a ridicat la un asemenea grad de satisfactie.

cu respect,
gabi costin

No comments: